A N U N Ț
18.07.2019
Parchetul de pe
lângă Curtea de Apel Constanța organizează, la sediul Parchetului de pe
lângă Curtea de Apel Constanța, str. Smârdan, nr.10 C, concurs pentru
ocuparea unui post vacant de personal contractual, expert (administrator),
gradul I A
Dosarele se vor
depune la sediul Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Constanța, str.
Smârdan, nr.10 C, camera 39, până la data de 01 august 2019, ora 1600.
Condiții de
participare:
Conform art. 2, art. 3 lit. a) – g), art. 4
alin. (1) – (2), din anexa la H. G. nr. 286/2011:
1. Condiții generale:
a) are cetățenia
română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor
aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba
română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă
reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate
deplină de exercițiu;
e) are o stare de
sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile
sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile
de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice
potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată
definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității,
contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu
serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte
de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție,
care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția
situației în care a intervenit reabilitarea.
2. Condiții specifice:
a) Studii
superioare de lungă durată, economice sau tehnice (din ramura ingineriei
civile), absolvite cu diplomă de licență;
b) Vechime în
specialitatea studiilor de minim 7 ani.
Dosarul de înscriere la concurs va conține
următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului
autorității sau instituției
publice organizatoare;
-
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă
identitatea potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul
studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări,
copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
- copia carnetului de muncă, sau, după caz,
adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea
studiilor;
- cazierul judiciar sau o declarație pe
propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu
funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea
de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile
sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care
atestă starea de sănătate trebuie să conțină, în clar, numărul, data,
numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de
Ministerul Sănătății.
Candidatul declarat admis la selecția
dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propria răspundere că
nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs
cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării
primei probe a concursului.
Actele solicitate mai sus vor
fi prezentate și în original în vederea verificării conformității
copiilor cu acestea.
Probele
de concurs:
-
Proba scrisă;
-
Interviul.
Relații
suplimentare:
La sediul instituției din Str. Smârdan, nr. 10 C, camera 39,
telefon 0241/618449, int. 139 sau la sediul Parchetului de pe lângă Tribunalul
Constanța, din str. Mircea cel Bătrân, nr. 108, camerele 220 și 222,
telefon 0241/617477, int. 220 și 222.
BIBLIOGRAFIA
Concursului de expert (administrator)
1. Legea
nr.
22/18.11.1969,
privind
angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în
legătură cu gestionarea bunurilor organizațiilor socialiste,
publicată în Buletinul Oficial nr. 132/18
noiembrie 1969, cu modificările și completările ulterioare;
2. Ordinul Ministrului
Finanțelor
nr.
2861/09.10.2009,
pentru
aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii
elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii,
publicat în Monitorul Oficial nr. 704/20
octombrie 2009, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea
nr.
304/28.06.2004,
privind organizarea judiciară,
republicată în Monitorul
Oficial nr. 827/13 septembrie 2005, cu modificările și completările
ulterioare;
4. Ordinul
nr.
2632/C/2014
al Ministerului Justiției pentru aprobarea
Regulamentului de ordine interioară a parchetelor, publicat în Monitorul
Oficial nr. 623/2014, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea
nr.
98/19.05.2016,
privind achizițiile
publice
publicată
în
Monitorul Oficial nr. 390 din
23 mai 2016 și normele de aplicare
a acesteia (H.G. 395/2016);
6.
Art. 368, art. 541, art. 542, art. 549 – 552 din
Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul
administrativ, publicată în Monitorul Oficial nr. 555 din 5 iulie 2019;
7 Legea
nr. 500/2002
privind finanțele
publice, actualizată, publicată în Monitorul Oficial nr. 597/13.08.2002.
COMISIA DE CONCURS,